Είναι όλη η βία φιλονικία;

Μπορεί να νομίζουμε ότι μπλεχτήκαμε σε «αρπαχτοκλοτσομπουνίδι» εγωιστικού περιεχομένου με έναν αντίπαλο που για οποιονδήποτε λόγο πιστεύει ότι ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ σε έναν αγώνα ζωής και θανάτου και λόγο αυτού οδηγείται στο να είναι πρόθυμος να σκοτώσει.

Μήπως είναι πιο επικίνδυνη απ’ ότι φαντάζεσαι;

Η αντίληψη των περισσότερων ανθρώπων περί της βίας, είναι μία έντονη φραστική διαμάχη που μπορεί να προήλθε από μια διαφωνία (π.χ. Με το ταίρι που δεν βάζει πράγματα στη θέση τους). Μπορεί να φθάσει μέχρι το «αρπαχτοκλοτσομπουνίδι» στο δρόμο που θα μπορούσε να έχει ξεκινήσει από μια ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ή πραγματική ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ (π.χ. κακή οδική συμπεριφορά).

Στην πρώτη περίπτωση το συμβάν θα μπορούσε να περιγραφεί ως ΕΝΤΟΝΗ ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ και στη δεύτερη σε μια ΦΙΛΟΝΙΚΙΑ. Και οι δύο αποτελούν στην πραγματικότητα βία, δεδομένου ότι παραβιάζουν τα πραγματικά ή φανταστικά «πρότυπα» που θέτουν τα δύο μέρη.

Τι εννοούμε με τον όρο «Πρότυπα»;

Το σημείο στο οποίο ο ένας ΠΙΣΤΕΥΕΙ ότι ο άλλος προκαλεί αδίκημα.

Αυτή είναι μόνο η ΜΙΑ πλευρά της βίας, η πλευρά με την οποία οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι, είτε έχοντας γίνει ΜΑΡΤΥΡΕΣ αυτής, είτε έχοντας ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ τη βία είτε έχοντας ΑΣΚΗΣΕΙ τη βία. Αυτές οι συμπεριφορές ακολουθούνται συνήθως από μερικούς ακόμη έντονους ΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΣΜΟΥΣ και μερικές φορές ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΨΙΜΑΧΙΕΣ, αλλά τις περισσότερες φορές κανείς δεν τραυματίζεται βαριά ή πεθαίνει. Είναι επίσης ο τύπος της βίας από την οποία μπορούμε ακόμα και κουτσαίνοντας να απομακρυνθούμε «γλείφοντας τις πληγές μας».

Αυτό δεν ακούγεται υπερβολικά τρομακτικό για τους περισσότερους, αλλά μια μικρή ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ της βίας από αυτό το σημείο μπορεί να μας αναγκάσει να επισκεφθούμε τον οδοντίατρο ή ένα νοσοκομείο, όπου μπορεί να χρειαστεί το Εξωτερικό Ιατρείο ή ακόμα χειρότερα, το Χειρουργείο…

Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΒΙΑΣ.

Η αληθινή ωμή, άγρια και αχαλίνωτη βία είναι πολύ πέρα από ό, τι οι περισσότεροι άνθρωποι θα βιώσουν στη διάρκεια της ζωής τους.

Αυτό είναι το βασίλειο της δολοφονίας, του πολέμου ή της γενοκτονίας όπου οι ανθρώπινες ευαισθησίες δυσκολεύονται να κατανοήσουν το μέγεθος της πράξης. Μπορεί να είναι τόσο γρήγορο!! Από την τέλεια ηρεμία σε νεκρούς παντού σε μερικά δευτερόλεπτα (Δείτε – βομβιστικές επιθέσεις). Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν με αυτό το ακραίο επίπεδο της βίας κάθε μέρα. Τα καλά νέα είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν το ζουμε. Αυτό αποτελεί μια ευχάριστη είδηση δεδομένου ότι αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος της βίας σε αυτό το ακραίο επίπεδο.

Η θλιβερή αλήθεια είναι ότι στο επίπεδο της ωμής βίας, δεν υπάρχουν στερεότυπα και κανόνες!!

Μπορεί να νομίζουμε ότι μπλεχτήκαμε σε «αρπαχτοκλοτσομπουνίδι» εγωιστικού περιεχομένου με έναν αντίπαλο που για οποιονδήποτε λόγο πιστεύει ότι ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ σε έναν αγώνα ζωής και θανάτου και λόγο αυτού οδηγείται στο να είναι πρόθυμος να σκοτώσει. Γι’ αυτό ενθαρρύνουμε τους ασκούμενους της Κοινότητας μας να ΑΠΟΥΣΙΑΣΟΥΝ, να ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ και να ΑΠΟΔΡΑΣΟΥΝ από κάθε μορφή βίας.

Fight turns to Knife Assault:

Το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής κατάρτισης που λαμβάνουν οι ασκούμενοι του Συστήματος Combatives μας, έχει να κάνει με την ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ, διότι ο «βίαιος τύπος» μπορεί κάλλιστα να είμαστε ΕΜΕΙΣ. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν έχουν την κατάλληλη διορατικότητα, θα πρέπει να ασχοληθούν και με τις σοβαρές ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ στο τέλος της ιστορίας. Και αυτό επειδή έλλειπε η εμπειρία ή και η γνώση και, ως εκ τούτου, ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΘΗΚΕ ή ΥΠΟΤΙΜΗΘΗΚΕ η απειλή. Γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι θα σκεφτούν ότι ΔΕΝ θα πέσουν σε αυτήν την παγίδα, αλλά η αλήθεια είναι ότι συμβαίνει πάρα πολύ συχνά. Ειδικά όταν επιτρέπουμε το ΕΓΩ ή τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ μας να πάρουν τον έλεγχο του μυαλού και της κοινής λογικής μας.

20/03/2018

Καπανταϊδάκης Ζαχαρίας

Μοιράσου το:

Σχετικά άρθρα

Πρόκειται για τη ζωή σου!

Ποιό είναι σημαντικότερο, το ΤΙ κάνεις, το ΠΩΣ το κάνεις ή το ΓΙΑΤΙ το κάνεις; Πουλάει η αλήθεια ή ο κόσμος προτιμάει να του χαϊδεύουν τα αυτιά πιστεύοντας ότι μπορεί πραγματικά να χειριστεί μια επίθεση; Πρέπει ένας εκπαιδευτής να αφήνει τους μαθητές του να χαλαρώνουν;

Το Combatives από την σκοπιά του «ώριμου» μαθητή

Για την ακρίβεια δε βρίσκω τίποτε όμορφο στο combatives αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχθώ πως είναι απόλυτα αποτελεσματικό και αυτό άλλωστε είναι το ζητούμενο, πρέπει όμως να ομολογήσω πως μέσα σε λίγους μήνες ένας μαθητής combatives, γίνεται ένας υπολογίσιμος αντίπαλος.

Σκέψεις και απόψεις για το COMBATIVES

«Στο δρόμο όμως έχουμε να διαχειρισθούμε βίαιες και παραβατικές συμπεριφορές. Χωρίς κανόνες, χωρίς διαιτητές, χωρίς αθλητικό πνεύμα αλλά με διάθεση να κάνουν κακό. Πόσο προετοιμασμένος ψυχικά και σωματικά είναι ένας αθλητής μαχητικών τεχνών για παρόμοιες καταστάσεις;»

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την αποστολή της φόρμας συμμετοχής στο σεμινάριο, δηλώνω ότι συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις που παρατίθενται εδώ:

  • Οι αιτήσεις συμμετοχής θα κλείσουν 2 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου.
  • Υποχρεωτικός εξοπλισμός: Σαγιονάρες, Πετσέτα προσώπου
  • Προαιρετικός εξοπλισμός: Κάσκα, Μασέλα, Σπασουάρ.
  • Οι συμμετέχοντες οφείλουν να είναι οικονομικά εντάξει πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Παρέχονται τραπεζικός λογαριασμός και PayPal, μέσω email. Απόδειξη λαμβάνεται ηλεκτρονικά. Εδώ αναγράφονται οι τρόποι πληρωμής.
  • Οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Συμμετοχής.

Πληρωμή σεμιναρίου:

Οι πληρωμές συμμετοχής θα καταβάλλονται τουλάχιστον 24 ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου στη γραμματεία ή μέσω Paypal μέσω του ακόλουθου συνδέσμου (πληρωμή σεμιναρίου), στη διοργανώτρια εταιρεία Ανθρώπινη Ανάπτυξη ΑΜΚΕ – Human Development NPO. Μη πληρωμένες αιτήσεις θα θεωρηθούν άκυρες.

Η απόδειξη πληρωμής θα σταλεί ηλεκτρονικά στο δηλωμένο e-mail μετά το πέρας του σεμιναρίου. Πλήρης επιστροφή του καταβληθέντος ποσού γίνεται για ακυρώσεις συμμετοχής τουλάχιστον 24 ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά με σχετικό email ή τηλεφωνικά.

ΟΡΟΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η ακύρωση πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά, μέσω της Φόρμας Ακύρωσης Συμμετοχής. Εναλλακτικά, καλέστε μας στο 210.80.47.244, εγκαίρως. Θυμηθείτε ότι η γραμματεία λειτουργεί καθημερινές, από τις 10:00 έως τις 16:00.